۱۳۹۸ دی ۲۵, چهارشنبه

دانلود آهنگ فرشید ادهمی به نام خداحافظ

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی به نام خداحافظ با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Farshid Adhami Called Khodahafez
+ متن آهنگ خداحافظ از فرشید ادهمی
دانلود آهنگ فرشید ادهمی به نام خداحافظ

دانلود آهنگ فرشید ادهمی به نام خداحافظ










متن آهنگ فرشید ادهمی - خداحافظ

نمیفهمه هیشکی حال منو
تو هم رفتی بیخیال من و
دل تنگه بیقرار من و چشمای گریونم
♫  ♫♫♫  ♫
نگفتی من بی تو خون دلم
نگفتی من بی زبونِ دلم
نگفتی شاید نتونه دلم رفتی و داغونم
چه روزایی با خیال تو من
کوچه کوچه این شهر پی ت گشتم
چه شبهایی بی تو با دل خون
حتی بی یه نشون از تو برگشتم
چه روزایی کشتمت توو دلم
زندگی رو از اول شروع کردم
چه شبهایی کل شهر و توو بارون
به خاطر تو زیر و رو کردم
خداحافظ عشق آخر من
نمیری از قلب و باور من
منو کشتی تو دلت ممنونم
خداحافظ ای بهونه ی عشق
چقد دلگیره زمونه ی عشق
خداحافظ عاشقت میمونم
♫  ♫♫♫  ♫
درد دلمو با کی بگم و با چی غممو بپوشونم
اشک مگه میذاره
اون عشقی که رفتنیه ، میره یه روز ای دل بیچاره



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر